2012. november 21., szerda

Micimackó

Ezt a képet - mármint a hímzés részét - még évekkel ezelőtt készítettem.
Valamikor az első fiam születése után egy kedves barátnőm nyomán kezdtem bele a keresztszemezésbe, és ez a kis lufis Micimackó az első munkáim egyike volt.
Akkor még nem ismertem az anyagok széles választékát, és a különbséget közöttük, (na nem mintha mára szakértő lennék) ez a hímzés kongréra készült, először fel sem tűnt nekem, hogy nem szimmetrikus szövésű az anyag. De azt hiszem, ezen a képen ez nem látszik, legalábbis nem zavaró. (persze ma már észreveszem, és másféle anyagokat részesítek előnyben)

Aztán úgy alakult, hogy évekig csak nyári szünetekben vettem elő a hímzéseket, ill. karácsony előtt jutott eszembe néhány apróbb ajándék elkészítése.

Mostanában, hogy megint belelendültem a keresztszemezésbe, elővettem a régi munkáimat is, és arra gondoltam, ne a fiókban álljon, bekeretezem.
Aztán jött is az ötlet, hogy egy barátnőm kislányának éppen megfelelő ajándék lenne, a szülinapjára. Így hát ő fogja megkapni, remélem tetszeni fog neki(k).
A házilag való keretezéssel kapcsolatban van még mit tanulnom, de azért nem lett olyan rossz, úgy gondolom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése