2012. december 20., csütörtök

Félkészen

Alapvetően nem szeretek félbehagyni elkezdett hímzést. De vannak kivételek. Ide sorolhatjuk azt is, amikor a hímzéssel ugyan elkészülök, de a keretezés, készre varrás, dísz készítése belőle stb. várat magára (ilyen munka most is pihen néhány a fiókban, ötletre vagy hozzáillő kellékekre várva). Én mondjuk ez utóbbit külön kategóriának tekintem, van, hogy összevárok több munkát, úgy keretezem/kereteztetem, vagy vágom-alakítom késszé.

Van azonban most egy hímzésem, amit még októberben kezdtem el, mert nagyon megtetszett a minta, de félretettem. Először csak azért, mert a minta monokróm, és egyhangúnak találtam a folyamatosan egy színnel való varrást, így a változatosság miatt félretettem, mást hímeztem (többszínűt), aztán újra kézbe vettem, hogy azért haladjak is vele.
Utána viszont jöttek a karácsonyi minták, ajándékötletek, így emiatt tettem félre. Hiszen ez a monokróm minta  saját részre készül (már a végső helyét is elterveztem), és ugyebár a suszter cipője.....

Karácsony után, januárban remélem sikerül befejeznem.... 



2 megjegyzés:

  1. Nekem sajnos nagyon sok hímzésem heverész félkészen... :( Általában nálam az készül el gyorsan, ami határidős ajándék :)
    Ez a kép nagyon ígéretesen néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem még idén sikerül befejeznem, most más ötleteim miatt félretettem újból...

    VálaszTörlés