2012. december 4., kedd

Ha már december

akkor megmutatom az adventi naptárjainkat. Évek óta ugyanazokat használjuk, a fiúk már a múlt héten elkezdtek versengeni, hogy melyik kié lesz az idén, pedig még elő sem voltak készítve.

A keresztszemest még évekkel ezelőtt készítettem. Na jó, ez némileg túlzás, csak kihímeztem, s rávarrtam a gombokat. Egy barátnőm készre varrta a karácsonyi anyaggal (nem tudok varrni sajnos), a zsákocskákat pedig a neten rendeltem valakitől. Nem is egyforma méretűek, megszámozva sem voltak, üvegfestékkel írogattam rá a számokat.

Azért üresek a képen a zsákocskák, mert nálunk még nem működik az, hogy előre feltöltöm az összes zsákocskát, mindig csak az aktuális napit, mert különben nem tartana ki karácsonyig. :-)

A másik adventi naptárunk az én kedvencem, fahóemberke. Nagyon szép, de inkább csak dísz, mert sajnos olyan picik a kis fiókocskák, hogy apróbb csokin kívül nemigen fér bele más. De mivel ezt sem töltjük fel előre, így mindig van hová tenni körülötte/háta mögött az aktuális napi meglepit.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése