2012. december 19., szerda

Hópehely

Van egy minta, amivel már elég régóta szemezek.
Halogattam az elkészítését, először azért, mert csak fehér aidám és takácsvásznam volt itthon, ez pedig fehér minta, így világos anyagon nem érvényesülne.
Aztán vettem sötétszürke anyagot, és egy barnás árnyalatú hímzővásznat. Ekkor viszont ezekre az anyagokra kisebb mintákat kezdtem készíteni, hogy karácsonyi ajándékként időben és minél többen elkészüljenek. 
A "hópelyhes fa" (ahogy én hívom) mintája még mindig nincs elkezdve, idén már nem is lesz szerintem, talán majd jövőre.
De lombjáról az egyik hópelyhet csak megcsináltam egyik este, hirtelen felindulásból.
Aztán eszembe jutott, hogy van a kellékes fiókomban műanyag átlátszó karácsonyfadísz, a hópehely pedig méretre éppen beleillik.
Így lett egy újabb karácsonyfadíszem, ami talán már csak néhány napig az enyém. :-)

(mivel este lettem készen vele, a fotók is eléggé sötétek sajnos, majd igyekszem újrafotózni világosabb órákban)




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Szép az alapanyag és a fonal is - a képen olyan hópehely-csillámos beütése van :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :-) Sima fehér anchorral varrtam, csak a vaku meg a lámpafény miatt látszik csillámosnak a képeken.

    VálaszTörlés