2012. december 6., csütörtök

Keresztszemes képeslapok

Ezek készültek hát a nemrégiben mutatott mintákból (sovány hóember, kövér hóember, Rudolf).

Elég régóta kerestem ilyen paszpartus képeslap alapokat, pár éve még a hobbiboltban vettem néhányat, de azóta ők már nem tartanak, állítólag kivonták a forgalomból.
Pesten a barátnőmmel 3 hobbiboltban jártunk, ott sem találtunk. Végül a Lidl akciói között leltem rá, vettem is rögtön két csomaggal. (Lehet, hogy kevés lesz? :-))

Eredeti elképzelésem szerint a képeslapok a most hétvégén kisvárosunkban megrendezésre kerülő kézműves vásárba készültek, de nagyon-nagyon tetszenek nekem, így még gondolkodom rajta, hogy elvigyem-e őket oda. (mondjuk az is kérdés, hogy érdekelne-e ott valakit ilyesmi)
Viszont ha megtartom, ahogy ismerem magamat, előbb-utóbb úgyis elvándorolnak tőlem, kedves barátok, ismerősök ajándékaként, a végeredmény tehát ugyanaz, másnak - is - fognak örömet szerezni, remélem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése