2013. január 7., hétfő

Kedvencek

Őket sem mutattam még, pedig már hónapok óta keretezve is vannak.
Az első, a kakaós kép elég sokáig készült, két éven keresztül. Na nem egyfolytában, de általában nyári szünetben vettem elő, az év többi részében pihent, és augusztusban végre befejeztem. 


Majdnem rögtön bele is kezdtem a fűszernövényesbe, az kerek egy hónapig készült, napra pontosan. 
Aztán egy kedves barátnőm be is kereteztette nekem őket, ezért a cím, azért a kedvenceim, mert ezek profi keretező által lettek ilyen szépen kivitelezve. Nem nagyon látszik (sötét a fotó), de a fűszernövényes keretének van egy kis lila beütése, ami remekül illik a minta liláihoz. 

Most mindkét kép az étkezőnk falán lóg, jó rájuk nézni, remélem idővel még sok-sok szép hímzés csatlakozik melléjük. (ez csak rajtam múlik, tudom). :-)
Mindkét minta a Keresztszemes Magazin 2007-es évkönyvéből való. 


2 megjegyzés:

  1. Mindkét kép nagyon klassz, de a kakaós az nagyon-nagyon... én is nézegettem valamikor a KM-ben, aztán letettem róla... én az apróbb minták híve vagyok... viszont nagyon tisztelek mindenkit, aki a nagy munkákat is befejezi :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Gondoltam rá, hogy el kéne készíteni a kávés és teás testvéreit is, de valóban nagy munka, és mostanában nekem sincs kedvem ilyenhez (azért nem haladok a monokrómmal sem, apróbbak kedvéért félretettem megint).

    VálaszTörlés