2013. január 15., kedd

Szívek

is készültek nálam mostanában. Meg még jópár más is, mutatom majd szép sorjában.

A piros-fehér tükörszív mintáját, ami csak az anyag miatt lett piros-fehér, Palkó blogján találtam, ezúton is köszönet érte, nagyon szép. :-)
Képeslap alapba ragasztottam, akár Valentin napra is megfelelő kedves ajándék (vagy ajándékkísérő) lehet. (Nálunk csak lehetne, mert mi nemigen Valentin-napozunk.)
De szülinapra, anyák napjára, számtalan más alkalomra is ajándékozható szerintem ez a szép szívecske, biztosan lesz majd valaki, aki örülhet neki.

A másik, fehér virágos szív mintája KissyCross blogjáról való.
Ennek a mintának az anyaga eredetileg halványkék - majdnem fehér - aida volt, amihez nem találtam megfelelő mintát, mármint színben. A kék anyagot egy barátnőm vette nekem, de annyira világos, gyakorlatilag fehér, hogy a fehér minták nem mutatnak jól rajta, mást meg egyelőre nem találtam hozzá..

Így hát kitaláltam, hogy beszínezem. Ezúttal hosszabb ideig áztattam teában, mint a legutóbbi alkalommal (a csokoládés minta alapanyagát), egy napot és egy éjszakát állt benne az anyag, így kapta ezt a színt, talán a cappuccino színéhez tudnám hasonlítani. Megint foltos lett picit, a gyűrődések, hajtások mentén, de ez nem rontja el szerintem. 
Sajnos más házilagos festési technikáról nem tudok, egyelőre a teával-kávéval színezésről hallottam, de biztosan lehet más színeket is elérni egyéb módokon, majd tájékozódom. Kezdő vagyok még, ezen a téren (is). :-)

Ebből a mintából szintén képeslap készült. 




3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képeslapokat készítettél! Köszönöm szépen, hogy az én mintámat is kihímezted! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyébként a kézzel festett anyagok majdnem mindenkinél foltosak - persze elegánsan azt mondjuk rá, hogy márványosak :)))
    Jó színe lett a Tiédnek!

    VálaszTörlés
  3. Szóval akkor elegánsan márványos lett az anyag, értem :-)
    Köszi a dicséretet, én meg újra köszönöm a mintát neked :-)

    VálaszTörlés