2013. február 10., vasárnap

Első saját

Álmomban sem gondoltam volna soha, hogy én egyszer mintát fogok tervezni, nem is szerepelt a terveim között.
Aztán néhány hete egy filmet néztem épp, ahol volt egy kép, amit mikor megláttam, rögtön arra gondoltam, hogy milyen jól mutatna kihímezve (áá, nem hímzek sokat mostanában..). Így előkaptam egy kockás füzetet, és lerajzoltam, alakítgattam, amíg olyan lett, amilyennek elképzeltem.
Végül, hogy ide is fel tudjam tenni, excelben rajzoltam újra, immár színesben. Jó kis pepecselős munka ám egy ilyen elkészítése!

Nem akartam viszont addig feltenni, míg én magam is ki nem varrom. Először nem tudtam dönteni, milyen színnel varrjam, aztán az alapanyag döntötte el, még mindig maradt a halványkék aidából, így maradt a kék-szürke összeállítás. Aztán sikerült egy olyan kék árnyalatot választanom a fonalaim közül, ami természetesen menet közben elfogyott....
Na de végül készen lett, ez a lényeg. És hogy ne csak a hímzést, hanem abból készült valamit is mutassak, készítettem belőle egy felakasztható kis akármit (pinkeep, azt hiszem ez a neve). Nos, az első ilyen összeállításom ez, versenyen még nem indítanám, de elsőre nem olyan rossz azt hiszem.




A mintát tehát itt találjátok, használjátok bátran, remélem nektek is tetszik. :-)
Annak azért örülnék, hogy ha kihímezi valaki, és felteszi a blogjára, küldene egy linket, hogy megnézhessem. 




7 megjegyzés:

  1. Ejha! Ez egy szuper jó minta!!!! Köszi szépen!
    ... és nagyon klassz lett a hímzésed is!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi lett a pinkeeped és a minta is aranyos!:) Köszi:)!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek, jól esik a dicséret! :-))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés