2013. február 22., péntek

Falióra gombokkal


Pár hete láttam a neten egy hasonló óráról képet, azt hiszem, a Pinteresten.
Nagyon tetszett, nem hagyott nyugodni a dolog, tudtam, hogy előbb-utóbb muszáj lesz egyet készítenem. 

Egyelőre fejben "próbálkoztam", igyekeztem számba venni a részleteket, mire kell ügyelni a készítés közben.
Vettem anyagot, tegnap óraszerkezetet is találtam a papírboltban, már csak a gombok hiányoztak. Ezeket pedig egy kedves barátnőm hozta nekem tegnap. 
Így hát este belefogtam, mára készen is lett, és már a következőn (többin?) töröm a fejem, dekorgombokkal, festett rámával, stb. 
Kár, hogy több faliórára nincs szükségünk (így is 4 van a kicsi házunkban), de ajándékba tuti készítek majd még hasonlókat.




4 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon-nagyon-nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nekem is nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerű de, nagyon ötletes:)) tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! :-)

      Törlés