2013. február 24., vasárnap

Hogy tavasz...?

A minap az egész napos hóesés eléggé betett a hangulatomnak, én már fel voltam rá készülve, hogy tavasz lesz....ehhez képest megállás nélkül hullott a hó, ami annál is lehangolóbb, hogy rögtön olvadt is, és maradt nyomában a sár, latyak, ború.....:-(

Kedves Tavasz! Nagyon várunk már! 

Tüntetőleg elkezdtem rajzolgatni tavaszi mintákat, ebből az egyiket, a lila tulipánt hoztam most nektek, akik olvasnak. (egyik kedvenc virágom a tulipán). Hátha benneteket is jobb kedvre derít, tavaszi hangulatba hoz.
Pici kis egyszerű minta, de nagyon tetszik, alig várom, hogy hímezhessem, de megfogadtam, előbb befejezem azt, amit elkezdtem. Na nem a baglyosat, hanem egy másikat (harmadikat?) :-P. 
Így is a baglyossal együtt már kettő van félretéve, ki tudja mikor lesznek készen, harmadikat nem teszek melléjük, ezért pár napig a tulinak várnia kell.

Itt szeretném kifejezni köszönetemet Palkónak, akitől nemrégiben tanácsot kértem mintatervezés ügyben, és ő elküldte nekem az általa készített alaplapot, ami most nagy-nagy segítségemre volt, szóval nagyon hálás vagyok, és köszönöm még egyszer, kedves Palkó! :-)


3 megjegyzés: