2013. február 11., hétfő

Miniatűr

...legalábbis nekem az.
Az úgy volt, hogy rendeltem ezt-azt nemrégiben. Sokáig tanakodtam előtte, hogy milyen sűrűségű hímzővásznat is válasszak, nincs még tapasztalatom a különböző fajtákkal, de már szerettem volna kipróbálni. 
Mivel nálunk nem is nagyon lehet ilyesmiket kapni, nem tudtam megnézni-megfogdosni élőben, hát ugye ez a netes vásárlás hátránya.
Végül a dmc 25 ct-t választottam (nem mertem sűrűbbet, ma már tudom, kellett volna). De élőben már nem tűnt olyan jó választásnak. Ha kétszálanként hímzek rá, nagynak látom az x-eket, ha egy szálanként, akkor meg aprócska. Ami nem is lenne baj, mert nézzük a dolog jó oldalát, addig varrjak ilyen aprót, míg szemüveg nélkül jól látom. De azért.... nem ilyet képzeltem el, és lassabban is haladok vele a picisége miatt. No de egyszer csak kész lesz ez a baglyos kép is! 
Csak tudnám, hogy az anyag többi részével mihez kezdek majd! :-)


2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép...!!! Én képtelen lennék miniben hímezni, ill. a türelmem hiányzik hozzá, de mindenkinél megcsodálom... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :-) hmmm... én is elég lassan haladok vele, aztán munka közben többször megfogadom, hogy ilyenbe nem kezdek többet. Utána meg mégis ...:-D

    VálaszTörlés