2013. március 3., vasárnap

Évszakok


Előbb négy, aztán a jelenlegi.
A négyévszakos képet már hónapokkal ezelőtt hímeztem, fiókban pihent, sokáig tanakodtam, mi készüljön belőle. Végül találtam egy méretben éppen hozzáillő képkeretet itthon, így a végeredmény ilyen lett. 
Illetve még nem biztos, hogy ez a végeredmény, ugyanis egy régi barátnőm ajándéka lett a kép. Amint megtalálja a végleges helyét, lehet, hogy a keret is átfestésre kerül majd, a szoba színéhez választva. :-)




A másik mutatnivalóm egy tavaszi virágos locsolókanna, aminek a mintáját az elmúlt héten készítettem. Pár napja ki is hímeztem, tegnap pedig kereteztem, egy kis vidám színes tavaszi kép kerekedett belőle.  Csatoltam a mintát is, hátha megtetszik valakinek. :-)
Időközben az előző, tulipános mintát is kihímeztem, fotózni nem tudtam még, de nemsokára azt is megmutatom, mi készült belőle.



4 megjegyzés:

  1. szia! Most találtam a blogodra, nagyon tetszik! A hímzéseid úgyszintén!!Ez a négy évszakos fa valami szuperjó, egyszerű, de mutatós!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :-)) Te is nagyon szép hímzéseket készítesz, szoktam nézelődni a blogodban :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a 4 évszak fa, tényleg nagyon jópofa!
    A vidám tavaszi kanna is egy szuper kis minta lett! Köszi! :)

    VálaszTörlés