2013. március 28., csütörtök

Képeslapok húsvétra

Egy ideje már készen vannak ezek a lapok, de még nem tettem ide fel. 
Van olyan köztük, amit még januárban hímeztem. 
 Már nagyon várom a hó végét! Bár az időjárást nézve nehéz elhinni, hogy napokon belül itt a húsvét... még a húsvéti locsolóverset sem tanultuk meg a fiúkkal (mondjuk előbb választani kéne egyet). :-) A frissen kitört tavaszi szünet is inkább télinek tűnik - egyelőre.

Nálam ezek a hímzett tojások készültek el idén. Nekem a lila-zöld a kedvencem.






És még egy dolog, amit meg kell említenem: a napokban megérkezett az első fonaladagom, és persze a kézzel festett gombok Barbaraltól,  amit már nagyon vártam. Gyönyörűek élőben, bár képen is azok voltak. Szerintem a legtöbb olvasóm már ismeri őket, nem kell ecsetelnem, hogy milyenek. :-) Nekem ez az első adag, igaz csekélyke mennyiség, de remélem hamarosan nagyobb adagot is rendelhetek. Már bele is kezdtem egy újabb munkába az egyik színnel, remélem hamarosan megmutathatom. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a képeslapok! Ha választanom kellene közülük, nem tudnék :D

    VálaszTörlés
  2. Mindegyikük helyes, de nekem a tulipános nagyon-nagyon... Kicsit sem vagyok kiéhezve már a virágokra:))).
    Nagyon kedves Tőled, hogy belinkeltél és kíváncsian várom az új munkád!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép képeslapjaid vannak! Én a tiszta pirosat kérem! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Palkó, képzeld, az az egy ami még megvan! Írj egy címet, és küldöm Neked! :-)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen! :-) látom, már mindenki nagyon várja a tavaszt és a virágokat!

    VálaszTörlés