2013. március 4., hétfő

Kicsik és minik

Palkónál találtam ezt az aranyos pillangó mintát, amit rögtön két változatban is elkészítettem. Ugyanazon az anyagon (dmc 25 ct hímzővászon) először két szálon két szállal, majd egy szálon egy szállal is kihímeztem. A nagyobbikból hűtőmágnes lett, a kicsiből pedig reményeim szerint hamarosan mutathatom, hogy mi készült, egyelőre még én se láttam, egy barátnőm készít belőle valami szépséget. 
Kedves Palkó, köszönöm a mintát! :-)



És ha már miniatűr, no meg hűtőmágnes is, akkor mutatom a kis lilatulipánomat is, ebből is hűtőmágnes készült a minap. Egy kicsit csálén sikerült belevágni az anyagot az alapba, de élőben nem ilyen feltűnő ám, mint a képen! Nekem tetszik :-)


2 megjegyzés:

  1. Kedves Gubanc! Köszönöm, hogy kihímezted! Szuperek a hűtőmágnesek! A tulis is!!! :)))
    A fényképezőgép szeme nagggyon lát... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dicséretet! :-)) csak nem a második képen látható tulipánra gondolsz? ;-)

    VálaszTörlés