2013. március 25., hétfő

Otthon, édes otthon

Említettem már Tünde barátnőmet, aki filcből készít szépséges tárgyakat, díszeket. Ő készítette a képen látható Otthon, édes otthon fali/ajtódíszt is saját ötlete alapján. Itt megtalálhatók a munkái, és rendelni is lehet tőle. :-) (most épp egy nyereményjáték is fut az oldalon, egy gyönyörű muffinos ékszerdobozkát lehet nyerni)

Annyira tetszik ez a dísz, hogy meg is indította a fantáziámat, hogy készítsek egy hasonlót. Persze hímezve.
Így hát rajzoltam egy hasonló mintát, tegnap be is fejeztem a hímzését. Marad a hímzőkeretben, így együtt lesz a falra téve majd.
Csatoltam a mintát, hátha másnak is megtetszik, és szeretné elkészíteni. 







5 megjegyzés:

  1. De édes! Nagyon tetszik a mintád! A barátnőd képe is csodás!

    VálaszTörlés
  2. Azta!!! ez nagyon szép!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Vittem a mintát, köszönöm! Nagyon tetszik mindkét verzió! :)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek, örülök, hogy tetszik! :-)

    VálaszTörlés