2013. április 12., péntek

Frissítés

Jóóó régen nem írtam... már megint. Sajnos ezen a héten még hímezni sem volt időm/kedvem (és már péntek van!). Bár pont én vagyok az, aki azt szoktam mondani, hogy arra van ideje az embernek, amire akarja hogy legyen, ergo szakít rá.
Azt hiszem, a napokban tetőzött nálam az a lehangoltság, amit elsősorban az időjárás, a túl hosszú tél idézett elő. Nagyon hiányzik már egy kis napsütés, jóidő, igaz tegnap egy délután erejéig volt benne részünk, de kevés volt ahhoz, hogy tartósan feldobjon. Ma reggel pedig megint esős, hűvös az idő, és ez nem tesz jót, de a környezetemben azt látom, hogy másoknak sem.... :-(
Remélem már hamarosan itt a tavasz, épp tegnap említettem valakinek, hogy ha ezügyben lehetne reklamálni akárhol, már megtettem volna!

Ma este már igyekszem úgy alakítani a napomat, hogy mindenképpen beleférjen legalább félóra bökögetés, terápiás jelleggel.

Viszont a múlt héten és a tavaszi szünetben volt időm/kedvem hímezni, így van mit mutatnom most, szóval nem lesz kép nélküli a bejegyzés.
Először is, a márciusi fonalvégek. Csak a fotó felrakásával késtem el, az elkészülte pont időben volt, április 1-jén készítettem, szóval valós állapotot tükröz, nem trükköz. :-)



Ez a madárkás kép Barbaral fonalaival készült, illetve a lila része (a zöld fonal Anchor színátmenetes készlet része).

Ezt a vidám virágos ékszerszettet még a tavaszi szünet előtt készítettem, hangulatjavítóként. A fülbevalót azóta Tünde barátnőm hordja. :-) (a láncot pedig én)






Ez a szép pöttyös medál is Tünde kérésére készült, a blúzának az anyagából hozott egy darabot, és ez került az üveglencse alá, így igazán szép kiegészítője lehet az öltözéknek. :-)



A madárkás könyvjelző fonalának színét pedig az anyag szélén látható díszítéshez választottam, a hátuljára vasalható közbélés került, hogy eltakarja a hímzés visszáját (és egy kis tartást adjon a könyvjelzőnek). Nekem nagyon tetszik ez a kék szín.



3 megjegyzés:

  1. Nagyun tetszik a madárkés kép és az ékszerek is! A könyvjelző nekem is tervbe van véve egy ideje...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, igazi tavaszias hangulat van Nálad:).

    VálaszTörlés