2013. április 28., vasárnap

Tralala

Eddig hímzett Tralala munkáimat mutatom meg egy bejegyzésben. Egyikük sem frissen készült, mostanság kevesebbet hímzek. 

Az első képen rögtön nem is teljes minta, csak egy részlet, de így fért be az ovális keretbe :-) 
Színátmenetes fonalakkal hímezve.



A kis házikós volt az első, amit Barbaral kézzel festett fonalaival kezdtem hímezni. A keret saját festésű (ez némileg látszik is rajta :-P), de nekem tetszik. :-)



És végre ma bekereteztem az egyszer már mutatott virágos mintát. Mégiscsak a fehér keret mellett döntöttem, jól áll neki szerintem :-)





4 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves mintákat választottál, és nagyon szépek a kész darabok is! :)

    "Loptam" tőled néhány fényképet az általad hímzett mintáimról, kiraktam a blogon - remélem, nem baj. Linkkel hivatkoztam rád. Ha nem szeretnéd, kérlek, jelezz és letörlöm. Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Palkó! Dehogy baj, sőt, örülök neki és köszönöm! Már éppen kérdezni is akartam, hogy hol találhatók meg a képek, de az imént ráakadtam a blogodon, az új bejegyzésed segítségével. :-)

      Törlés