2013. május 10., péntek

Anyák napja


Írtam a múlt héten arról, hogy készülnek az oviba az anyáknapi meglepetések. Tegnap lezajlott az anyáknapi ünnepség, ami nagyon megható és szép műsor volt, így most már megmutathatom, miről írtam a minap.

Az egyik anyuka kitalálta, hogy idén valamilyen saját készítésű ajándékot kapjanak az anyukák anyák napjára. Ötleteltünk Ágicával  és Tündivel, és kitaláltuk, hogy legyen ez egy nyaklánc, olyan medállal, aminek az elkészítésében a gyerekek is részt vesznek. 
Így készült: nyomtattam műszaki rajzlapra rengeteg méretre igazított karikát a gyerekeknek, amibe rajzolhattak bármit, ezt az oviban az óvónénik segítségével végezték. Lehetne saját nagyméretű rajzot is kicsinyíteni, de ez már nem fért bele az időmbe sajnos.
Aztán a kész rajzokból először választani kellett minden gyereknél, ami nem kis feladat volt, mert nagyon sok szép rajz közül kellett a legszebbeket kiválogatni. Ebben Ágica volt segítségemre, együtt állítottuk össze a kész alkotásokat.
Beleragasztottuk a kivágott rajzot a medálalapba, és ezúttal nem üveglencsét, hanem epoxy (műgyanta) matricát választottunk hozzájuk, majd fehér színű organza-viaszos láncalapra fűztük fel őket. Nagyon jól sikerültek szerintem, és a tegnapi ünnepség után úgy láttam, hogy az anyukáknak is tetszett, mindenki a saját gyereke alkotását viselheti, aminél nincs szebb, és nincs két egyforma! :-)
Egy részletfotót hoztam a kész láncokról, az alkotásoknak csak egy töredéke látható itt:


Az én fiam tudja, hogy a tulipánt szeretem, ezért azt rajzolt nekem:



2 megjegyzés: