2013. május 9., csütörtök

Makramé és üveg

Az előző bejegyzések egyikében mutatott makramé karkötőimnek olyan sikere volt, hogy fellelkesültem, és hétvégén készítettem még néhányat gyorsan, ezek közül mutatok most meg kettőt, de hamarosan érkezik a többiről is fotó.

Amiket most mutatok, azokhoz a még Barbaraltól rendelt fa gombokat is felhasználtam, és immár szalagvéggel, valamint delfinkapoccsal készítettem el őket, hogy könnyebb legyen a fel- levétel. Szerintem nagyon illenek a fa gyöngyök mellé ezek a szép kézzel festett gombok.


A karkötők mellett néhány újabb üveglencsés ékszert is készítettem az elmúlt napokban, nem titok, mostanában ez foglal le inkább, mint a hímzés, persze abból is van elkezdett munkám, amit majd mutatok, reményeim szerint nemsokára. A kék virágos lánc már új gazdára is talált, remélem örömét leli majd benne :-)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ékszereid! Ügyesen összehoztad a fagolyókat a virágos gombokkal :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, ezek a karkötők...! Nagyon tetszenek! Persze az ékszerszettek sem rosszak... :)

    VálaszTörlés