2013. május 1., szerda

Egy újabb első - makramé karkötő

Megint új dolgot próbáltam ki: a makramé csomózást. Két karkötőt készítettem ezzel a technikával ma.

Legutóbbi hobbiboltos beszerzési túránkon, pár hete vettem két csomag fagyöngyöt és néhány viaszolt szálat, mert egy ideje már motoszkált a fejemben egy karkötő gondolata, amit nemrégiben láttam valahol, és tudtam, hogy egyszer kipróbálom. Na, ennek ma jött el az ideje.
Új nekem, mert sohasem próbáltam még, a számítógép előtt ülve, az internet segítségével készítettem az első csomókat. Aztán ment magától is, persze csak az egyszerűbb csomók. :-) nem olyan nehéz, mint elsőre gondoltam. (no persze a bonyolultabb variációkkal még nem próbálkoztam)
A neten egészen jó segédanyagok találhatók, leírások, képek alapcsomókról, lépésről lépésre mutatva a fázisokat. 




Nekem nagyon tetszik a végeredmény, és már van is ötletem még több karkötőre, de nincs hozzá egyelőre  több alapanyagom. Még a meglévő kettőhöz sem vettem balga módon végzárót a múltkor, de úgyis megyünk szombaton Egerbe, a hobbiboltba, és veszek.

Már nagyon várom a beszerzést, mert az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek, készítsek a kisebbik fiam ovis csoportjába anyák napjára ajándékot, ehhez megyek alapanyagbeszerző körútra hétvégén. Nagyon izgulok, hogy fog-e tetszeni az anyukáknak. Egyelőre nem árulom el, mi lesz az, ha elkészülnek az ajándékok, mutatok majd képeket. 

2 megjegyzés: