2013. május 27., hétfő

Strasszköves kollekció

Nagyon tetszik ez a makramé-csomózásos technika, élvezem készíteni egymás után a karkötőket. Kipróbáltam a már sok helyen látott strasszköves gyöngyöket is, ezek a karkötők születtek: 




 Az alábbi fotó pedig az új állványom egy darabkája, amit a férjem készít(get) nekem, illetve az ékszereknek. Állítása szerint olyan, mint a Luca széke, sosem készül el. Persze ez nem teljesen igaz, mindig készen van, csakhogy minden nappal talál rajta valami olyan apróságot, amin még javítani, szépíteni lehet, hogy minél "profibban" nézzen ki. Még fekete bársonnyal is bevonta a táblákat, hogy szebben mutassanak rajta az ékszerek. Nekem nagyon tetszik! :-)
Hétvégén virágkiállításon voltunk a kis standunkkal, Tündi és Ágica barátnőimmel együtt. Elég sikeres vásár volt, remélem még lesz részünk hasonlóban. :-)





3 megjegyzés:

  1. Ezek a karkötők is nagyon szépek - bár én az egyszerűbbet jobban szeretem :)
    Örülök, hogy sikeres volt a vásár, csak így tovább!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda ügyes férjed van! :D
    Nagyon jók a karkötők!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen nektek! :-)

    VálaszTörlés