2013. május 23., csütörtök

Új lépés

Az elmúlt időszakban kissé elhanyagoltam a blogolást, de azért tevékeny voltam. Nem éppen keresztszemes vonalon, bár arra is rávett egy kedves barátnőm, aki az elmúlt hosszú hétvégét a kisfiával nálunk töltötte. :-) Ő mindig noszogat, hogy hímezzünk együtt, és igazán élvezetes volt kinn ülni a napsütésben a kerti hintaágyon, és hímzés közben mindenféléről beszélgetni, miközben a csipet-csapat is elfoglalta magát/egymást. Szóval elkezdtem hímezni újra, annál is inkább, mert van egy megrendelésem (az első keresztszemes megrendelés!), és nemsokára megszületik a csöpp gyermek, akinek készül a hímzés, úgyhogy bele kell húznom :-).

A tevékenységem másik vonala a kézműves ékszerek készítése. Már mutattam itt is korábban  néhány üveglencsés technikával készült láncot, fülbevalót, ezekből készítettem néhányat az elmúlt időszakban, sőt, külön öröm, hogy sikerült eladnom is belőlük. Új szerelem a makramé-csomózás, az ilyen technikával készült karkötőim is egyre csak gyűlnek. 
Kedves barátnőmmel, Tündivel (Bugac) együtt indítottunk egy Facebook oldalt az alkotásaink megmutatása, népszerűsítése céljából, illetve egy közös Meska-boltban is árusítjuk a termékeinket.
Ő filcből készít díszeket, gyűrűtartókat, ékszerdobozokat, névtáblákat, egyéb szépségeket, én pedig az ékszerekkel, keresztszemes hímzésekkel bővítem a kínálatot. 
Vásározni is voltunk a portékáinkkal, és készülünk még a jövőben is.
Oldalunkon jelenleg egy nyereményjáték is fut, ha tetszenek a karkötők, játssz velünk, nyerhetsz egyet! :-)
Játssz velünk itt: Bugac és Gubanc

Jelenlegi kedvencem ez a piros bogyós karkötő, ez saját használatra készült:




4 megjegyzés:

  1. Sok sikert a vállalkozáshoz! :) Szerintem kelendőek lesznek a szépségeitek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :-) remélem, mi is ebben bízunk, hogy másoknak is tetszik majd, és vásárolnak is :-)

      Törlés