2013. június 27., csütörtök

Karkötők szaténzsinórból

Ágica barátnőm mutatott egy képet a minap, amit a neten talált. Csavart zsinórból készült csomózott karkötő volt rajta, és szerintem mindketten tudtuk, hogy a közeljövőben meg fogom csinálni. :-)
Addig néztem a képet, és kerestem a forrását a neten, míg ki nem derítettem, hogyan kell csomózni ezt a fajta karkötőt. Amilyen balga vagyok, nem mentettem el a forrást, ahol szépen, lépésről lépésre volt fotózva a munkafolyamat, de ha újra rátalálok, nem feledem el ide is belinkelni, hátha többeket is érdekel. Habár előbb-utóbb kis próbálkozással akár erről a képről is elkészíthető lehet. 


Nekem csavart zsinórom nem volt itthon, viszont éppen akkor vásároltam néhány színes szaténzsinórt, így abból készültek el az új karkötők. 
Egy csomó színes csomó:



S ha már előszedtem a kis kellékeimet és a zsinórokat, készítettem egy ilyen "gubancos" karkötőt is, fityegővel, gyöngyökkel. A fotó nem adja vissza a gyöngyök valódi színét, a fényes csillogás miatt, azok is halványlilák egyébként, mint a zsinórok egyike. 


Végezetül pedig egy fotó az egyik legújabb szerzeményünkről az "új" nappaliban, ami frissen van festve-tapétázva: ez a kis kosaras polcocska éppen elnyeli a kreatív kellékeim nagy részét, az apró gyöngyök, ékszeralkatrészek, gombok, zsinórok, fonalak, de még a szerszámaim is elférnek benne, ráadásul még szép is, nagyon örülök neki :-) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése