2013. június 7., péntek

Üveggyöngyök

 Itt a június, és elmaradt a hóeleji fonalvégek-fotó.
Májusban alig-alig hímeztem, és hétvégén kellett volna feltennem a fonalvéges dokumentációt, de egyrészt elfelejtettem fotózni, másrészt nem is nagyon volt mit, hisz csak egy megkezdett hímzésem van májusról.
Az elmúlt hetekben a szakmai vizsgák, egyéb munkahelyi teendők miatt elhanyagoltam a hímzést, no meg az is közrejátszik, hogy az ékszerkészítés köti le több időmet mostanában.
Hétvégén van időm általában ezzel foglalkozni, készülgetnek az újabb szépségek, és rengeteg új ötletem van/lenne, ha a megvalósításra elegendő időm lenne.... :-)Az alapanyag-árakról nem is beszélve.....
A legújabb karkötőim alapanyagai a roppantott üveggyöngyök. Nagyon szépen csillognak napfényben (persze lámpafénynél is).
Az első kétsoros makramé karkötőim is ilyen gyöngyökkel készült, azóta több is követte már, néhányról hoztam fotót most.




2 megjegyzés:

  1. Szuperek! Gondolom, ezek is a portéka részét képezik... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, őket is visszük ma! :-)

      Törlés