2013. július 19., péntek

Karkötők szaténzsinórból


A minap karkötős napot tartottam, aznap a kis "műhelyemben" csak karkötők készültek. Vannak ezek között makramé karkötők, gyöngyös karkötők és egyszerű csomózott karkötők is. 
Most a szaténzsinórból készülteket mutatom meg először, csoportképen és egyesével is. Ezek egy része makramé technikával készült, a makramé karkötők mindegyike csúszócsomóval záródik, hogy megkönnyítse a fel- és levételt. 
Az én kedvencem a türkizkék színű lett, ezt a zsinórt amint megláttam, rögtön tudtam, hogy mi lesz belőle, és hogy nem maradhat a boltban (na jó, csak egy része, olyan sok métert nem vettem belőle). :-)

Készült még egyszerű fonott-csomózott karkötő is a türkiz szaténzsinórból, valamint egy háromszínű, "matrózos" forma is, hajókormány fityegővel. 







2 megjegyzés: