2013. július 6., szombat

Cseresznye - nyaklánc és ékszerdoboz

Bugac/Tündi barátnőmmel egy újabb ötletet valósítottunk meg. Az elképzelés csak annyi volt, hogy egymáshoz illő termékeket készítsünk, ő egy ékszerdobozt, én pedig mellé egy ékszert, ami passzol.
A minap náluk töltöttük a délutánt a gyerekekkel, és míg az aprónép játszott, mi kreatívkodtun, szokás szerint. Tündi rendkívül ügyesen, az együtt töltött idő alatt megvarrta ezt a cseresznyés ékszerdobozkát. Nekem a gombok a kedvenceim rajta, festett fagombok alkotják a cseresznyeszemeket.

Így hát rajtam volt a sor, hogy elkészítsem a hozzá illő ékszert. Végül ez egy ezüstszínű láncon lógó cseresznyemedál lett, ahol a cseresznyeszemeket üveglencsék alkotják. 
Ezúttal nem mintát ragasztottam alá, hanem a szép gyöngyházfényű piros körömlakkommal festettem meg a lencséket. A láncot még kibővítettem néhány gyönggyel, amik szintén cseresznyét formáznak.

Kedvenc lett a piros-fehér-zöld színeivel ez a két szépség! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése