2013. július 8., hétfő

Egyedi makramé karkötő

Említettem nemrég, hogy Tündi/Bugac kislányától (aki szintén Tündi) rendszeresen kapok megrendeléseket, kéréseket ékszereket illetően, azazhogy ő mit szeretne, mit viselne szívesen. 
Az első darabja tőlem még decemberben lett az övé, egy zöld-arany karácsonyfás üveglencsés nyaklánc tetszett meg neki nagyon.
Azóta kért már tőlem katicás nyakláncot (merthogy ez az óvodai jele), vagy éppen színváltós kis makramé karkötőt. 
Volt egy-két vásár is, ahová jött velünk, és rendkívül ügyesen segédkezett nekünk, persze közben szívesen felpróbálja az ékszereket, kiválasztja a saját kollekciója következő darabját. 

Nemrégiben kitalálta, hogy koponyás karkötőt szeretne. Ő egy igen talpraesett, vagány kislány, és alapvetően vonzódik a fiús dolgokhoz (bátyja van), úgyhogy a kérés nem lepett meg, az annál inkább, hogy "tudta", hogy vannak ilyen gyöngyök. Én is akkortájt szembesültem vele - tőle függetlenül - valamelyik webáruházban. :-)
Nosza, rendeltem is a kedvéért különböző színű koponya-gyöngyöket, és elkészítettem neki a vágyott karkötőt. 
Kicsiknek általában csúszócsomót használok a karkötők záródásához, hogy könnyen igazítható legyen a kis csuklójukhoz, no meg így kisebb az esélye, hogy elhagyják, beakadjon valamibe.
A koponyák mellé fagyöngyöket tettem.


Ez pedig Tündi/Hugi másik karkötője, még valamelyik vásárban tetszett meg neki. Meglepően jól mutat egymás mellett a két darab a csuklóján :-)


No szerintem a koponyás figura lesz az a gyöngy, amire az én fiaim sem mondanak majd nemet, hamarosan készül nekik is egy-egy darab koponyás karkötő... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése