2013. július 2., kedd

Ékszerek gyerekeknek

Amióta az ékszerek készítésével - is - foglalkozom, a személyes vásárlásoknál azt tapasztalom, hogy a gyerekeknek készült darabok azok, amelyek népszerűbbek, illetve ezek, amik hamarabb elkelnek. Ezt elsősorban a vásári árusításokkor figyeltem meg, no nem vagyok nagyon tapasztalt, kb. 5-6 vásáron vettem/vettünk eddig részt a kreatív alkotásainkkal.
Ennek talán az lehet az oka, hogy a gyereknek mindig "könnyebben", hamarabb vásárolunk bármit, mint magunknak, legalábbis magamon és a környezetemben több anyukánál ezt tapasztalom. Pl. volt már hogy elmentem vásárolni, hogy most kizárólag magamnak szeretnék mondjuk ruhát, persze csak a gyerekeknek vettem :-). 
Aztán vásárokban sokszor apukával, nagyszülőkkel jönnek a kislányok, ők meg ugye még nehezebben ellenállnak a kéréseknek, és megveszik a gyermek vágyának tárgyát. 

Legutóbb egy hatéves kislány szülinapi zsúrjára is ilyen ajándékot vitt a kisebbik fiam, nyakláncot és karkötőt kapott, és nagyon örült neki.
Bugac/Tünde barátnőm kislánya pedig rendszeresen ellát rendelésekkel, hol katicás nyakláncot kér (az a jele az oviban), hol pedig egyedi karkötőt (erről majd később, ez megér egy külön bejegyzést). :-)

Hoztam most néhány ilyen, gyerekeknek készült ékszert, ezek készültek nálam eddig nyaklánc-fronton, a többségük megrendelésre. A karkötőkről majd egy másik bejegyzésben, azok még nincsenek fotózva (mármint a gyerekek részére készült kis karkötők).

Annál is érdekesebb ez a sok kislány-ékszer, mert nekem két fiam van.... :-))












1 megjegyzés:

  1. Ezek tényleg nagyon aranyosak! Nem csodálom, hogy elcsábulnak a gyerekek :)

    VálaszTörlés