2013. július 26., péntek

Névre szóló karkötő

Véletlenül akadtam rá a betűgyöngyökre a legutóbbi hobbiboltos beszerzési utunk során. Ha már ott voltak, vettem néhányat belőlük. 
Egyedül az alábbi karkötő betűiben voltam biztos, hogy hamarosan felhasználásra kerülnek, ezen kívül csak néhány random, hirtelen eszembe ötlő szóhoz vettem betűket. 
Aminek a fele nem is lesz felhasználva, vagy nem az eredetileg eszembe ötlő névhez,  mert gondolkodni csak később kezdtem rajta, és vettem a két fiam nevének betűiből is, de rájöttem, hogy ők nemigen fognak akarni névre szóló karkötőt viselni (elég lányos szerintem). Ráadásul egyikük nevében két ékezetes magánhangzó is van, ilyen betűgyöngy meg nincs, ékezet nélkül meg furán néz ki. 

Szóval a többi betűgyöngy felhasználása még várat magára, addig is megmutatom ezt a szép lila karkötőt. A kislány, akinek készült, a napokban ünnepelte a 9. szülinapját, ebből az alkalomból kapta a fiamtól ajándékba ezt a karkötőt. Lila a kedvenc színe :-).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése