2013. augusztus 26., hétfő

Memória

Kicsit hosszú kihagyás után újra itt. Úgy is mondhatjuk, szabadságoltam magam egy rövid időre. Persze közben sem unatkoztam, és születtek új alkotások is. Sőt, még hímezni is jutott időm, egyenesen terápiaként hatott. Három pici mintát készítettem, egyelőre nem fotóztam, mert nincsenek még "formába öntve", bár már tudom, mi készül belőlük, a kivitelezés különböző okok miatt még várat magára.

Amit most mutatok, szintén egy újdonság, mármint a blogon eddig látott dolgokhoz képest: kipróbáltam a memóriadrótot. 
Karkötőket készítettem a felhasználásával, és meg kell mondjam, eléggé tetszik ez az alapanyag, szerintem tökéletesen passzol a színes fa gyöngyökhöz. Persze más gyöngyökkel is próbálkoztam, amint a fotón látszik, de többségében a fagyöngyeimet fűzögettem fel a drótokra. Eleinte kétsoros, aztán három-, sőt négysoros karkötővel is megpróbálkoztam.
Nagyon kényelmes viselet, a drótnak köszönhetően megtartja formáját, s a legtöbb csuklóméretre jól illeszkedik. A kedvencem a szivárványszínű lett. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése