2013. augusztus 27., kedd

Újabb névre szóló karkötők

Miután feltettem a facebook oldalunkra az első általam készített névre szóló karkötőt, érkezett néhány megrendelés hasonlókra, aminek nagyon örültem.
Az első kettőt a kis keresztlányom anyukája kérte, a kislánynak és barátnőjének, egyformát, csajos színben. Fagyöngyöket választottam hozzá, gumis damilra fűztem, remélem tetszik majd a leendő tulajdonosoknak :-)

 A következő neves karkötőhöz nyaklánc is tartozik. Ez a szett egy négyéves kislány szülinapi ajándéka lett, és a visszajelzések szerint nagyon tetszett, nem csak az ünnepeltnek, hanem az ajándékozónak és a többi kis vendégnek is. Ez szintén fagyöngyökből készült, a karkötő gumis megoldással, a nyakláncot pedig színes viaszolt szálakra fűztem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése